Ads 468x60px

4 Mart 2015 Çarşamba

Sabah challange'ı

Sabah challange'ı:
6.20-- rüyasında bizi kaybettiğini görerek ağlayan çocuğu sakinleştir, 
6.30--sonra 37 haftalık hamile halinde evin içinde taşı, 
6.30-6.40 ---sonra çizgi film izleyeceğim diye ağlamasına hatta çığlık atmasına rağmen çizgi film açma, 
(Bu sırada) komşuları rahatsız ettim düşüncesiyle baş et,
uykunu alamamış ol ve bugün son derece önemli işlerin olsun,
6.40 --sonra sakinleşsin ve mutfağa gidince sütü beğenmeyip portakal suyu istesin,
6.43--portakal suyunu makinada sıkmak için ağlasın,
6.45--kendi sıkmak için ağlasın 
6.50--pipet istiyorum ağlasın 
hamilelik nedenli çiş bastırması söz konusuyken tüm bunlar olsun. 
Buna rağmen bağırmamamı tebrik edeyim. 
7.00-Kardeş gelince buna sesten uyanan bir bebek eklenecek diye düşünmemi "Onu o zaman düşünürüz" diye savuşturayım. 
Hepsi aslında en fazla yarım saat içinde olmuş bitmiş olsun. Ne diyeyim sağlık olsun. Influenza'ya yarı delilik halleri...Umarım challange tamamlandı ve yüz puan aldım??
Nasıl baş ettiğimi düşününce, gözümün önüne durmadan dün akşamki sevimli halleri geldi. Bir de hasta olduğu gerçeği...Sabah ağlama kotasını doldursun dedim bir de...Belki sizin de işinize yarar? Mola paspası yok, vurmak bağırmak, kötü sözler yok! 
Gününüz iyi geçsin efendim. Bakalım benimki nasıl devam edecek?

2 yorum:

  1. sizinki dahil biiircok kitap okudum ama okumak yetmiyor..uygulamaya geçmek iste sizinki gibi..insan ustu bir davranış gibi geliyor anlattıklarınız..peki bu davranışların kökeninde annenizin size karsı olan tutumu % kac etkili? sizin kitabınızı okuduktan sonra sorguluyorum ben de annemi ve kendimi..o yüzden içtenlikle soruyorum bunu..bu sabah yine telaşlı bir sekilde hazırlanmaya çalışırken ufaklığa bağırırken buldum kendimi.. ama sans eseri aynada gordum o anki iğrenç yuzumu ve hafızamdan silmemeye karar verdim! bu ise yarayacak ve ben daha sakin olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğa yazı ekleyeceginiz günü sabırsızlıkla bekliyorum ... (berrak deniz)

    YanıtlaSil