Ads 468x60px

27 Temmuz 2012 Cuma

Bir Şişkonun Kısa Hikayesi

"Şişkooo patates yarım kilo domateeess"
Beni görünce el çırparak bu tekerlemeyi söylemeye başlıyor. Ben de "Çok ayıp" diyorum bazen, bazen "Sen kendine bak" diyorum.Kulaklarımı ellerimle kapatıyor "Duymuyorum ki" diyorum. Ben böyle yaptıktıkça kahkahalar atıyor, diğerlerine "Şişkoya bakın kulaklarını kapatıyor" diyor.
Diğerlerine de ona katılıyor. Ahmet sen de mi? Bu sessiz sakin Ahmet nasıl oluyor da kalabalıkta bir şeytana dönüşüyor anlamıyorum.
"Şişko gelsene buraya. Şimdi sen kaleye geç. Kaplarsın kaleyi zaten!"
Kalede olmak tamam da, topları çok sert atıyorlar, canım acıyor. "Çok sert atmayın ama"diyorum." Mıız mıız o zaman sen çık oyundan " diyorlar.
Çıkayım o zaman oyundan. Hem zaten nerede görülmüş bir kızın kaleci olduğu?
"Seliiinnn" diye sesleniyorum bahçenin öbür yanındaki kızlara. "Biz senle oynamayacağız" diyorlar. Erkeklerle oynadığım içinmiş. "Ama siz benle oynamadığınız için... diyecek oluyorum, "Herkes rolünü aldı.Biz Winks kızlarıyız.Sen olamazsın!" Selin ne derse o olur. Tıpkı erkek grubundaki Berk gibi.
O çıkardı şu şişko lafını.
Annem de kilolarimla dalga geçiyor, babam da, okul arkadaslarım da...
Selin'in annesi anneme "Diyetisyene götür şu çocuğu dal gibi olur dal" dedi. Annem de "Hiçbirşey olmaz bundan.Boğazını tutmayı bilmiyor ki" dedi.
Hep böyle yapar. Başkalarının yanında beni hep aşağılar. Selin'in annesi " Sen alıştırdın çocuğu.Bak benimki yemek saatini bir dakika kaçırsin, bırak abur cuburu kuru ekmek bile vermem. Geçen oyuna dalmış, yemeği unutmuş, saatlerce ağladı da bir lokma vermedim akşama kadar" dedi.
Selin ne güzel, incecik! Annem de böyle yapsa bana, incecik olur muyum?
Berk'in annesine fırsat bulur bulmaz Berk'i şikayet ediyorum.
"Ah canım...Babası tekme tokat dövüyor, yine de böyle bu çocuk" diyor bana."Akşam babasına söyleyim dövsün" diyor, "Yok yok sakın söylemeyin Güler Teyze.Şaka yapıyor o bana" diyorum.
Off yaz günü ev çok sıcak. Herkes bahçede. Çıkacağım dışarı ama beni görürmez başlayacaklar : "Şişko!Bu kiloları bakkaldan mı aldın?"
"Şişko! Okulda sıraya sığıyor musun sen?Senin yanına oturan yandı!"
Dışarı çıkmaktan vazgeçiyorum. Mutfakta kardeşimin cipslerinden çikolatalarından kesin bulurum. Bana yasak ona değil. Şu dolaptadır, değilse ötekinde...Bir oturuşta üç çikolata, iki paket de cips yedim!
Annem çok kızacak. "Ayı gibi oldun" diyecek. Babamsa "Utanıyorum senden" diyecek. Sonra belki birkaç tokat ama arkasından kesin oda cezası. ..Yatağıma kapanıp ağlıyorum. Kulağımda sesler: "Şişkooo patates yarı kilo domateeess".

0 yorum:

Yorum Gönder